12.11.2009

Tiimari-ostokset, vihdoinkin!


Tattaraa!! Joku pääsi eilen vihdoinkin Tiimariin, kun piti lähteä Kiteelle ostamaan lumikolaa. Siis varsin hyvä syy emännän päästä Tiimariin, koska isäntä sai lumikolan. Paitsi ettei se saanut sitä 75euron Fiskarsin kolaa, vaan jonkun halpisversion meidän omasta rautakaupasta, ei siis edes sieltä Kiteeltä, hah. No mikä tärkeintä, minä pääsin TIIMARIIN.



Jos ei näistä tytöt saa joulukortteja aikaiseksi, niin sitte saavat sukulaiset jäädä nuolemaan näppejään. On nimittäin Tiimarin hinnat nousseet aika tavalla sinä aikana kun minä olen ollut valtakunnasta poissa. (Anteeksi, siis tasavallasta. )

5 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Hei kivannäköinen sun blogi sivusi ja juttusi täällä!!Tykkään itekkin askarrella,mutta oon kans kauhistellut kalliita askartelutarvikkeiden hintoja.huh.

Hyvää illanjatkoa sulle ja tuu käymään mun blogissani,jos haluat!:)

TaiNa kirjoitti...

Tottahan toki tulen vastavierailulle, heti :D Kivaa löytää uusia blogeja. :)

sanna kirjoitti...

huomasin myös että tiimarissa hinnat kallistuneet, ja nyt sinne oli tullut myös "merkkituotteita" joten voi olettaa että hinnat senkun jatkaa nousuaan..

sinäpäs olet minun listalla blogissani, siis vakituinen vierailija olen;D

TaiNa kirjoitti...

Kävin vierailulla sun blogissa Sanna, kivoja juttuja sullakin siellä! :D

sanna kirjoitti...

:) kiitos ja kiva kun kävit:)